SESJA PRODUKTOWA

„Czasem najtrudniej jest zrobić najprostsze zdjęcia”

NEIL LEIFER

Znasz to uczucie? Już 23! Ale zrobiło się późno! Łzy cisną się do oczu, żołądek gra marsz głodnych, a Ty padasz na twarz ze zmęczenia? Fotografujesz już od 10 godzin, a efekty pracy Cię nie cieszą? Wciąż nie widzisz w nich tego „czegoś”? A może robienie zdjęć wywołuje u Ciebie odruch ucieczki? I gdy o tym pomyślisz, masz ochotę nie tylko spakować się i uciec na koniec świata, ale też zamknąć swoją firmę, która nie ma jeszcze nawet roku? Wiem, jak się czujesz. Mam podobnie z tekstami, które muszę napisać. Dlatego to, czego nie lubię robić, oddaję w ręce specjalistów! A oni przychodzą do mnie, by stworzyć dla nich kadry z duszą, bo sami nie czują się w fotografii zbyt dobrze.
Dlatego jestem pewna, że jesteś w dobrym miejscu!
Zobacz przykładowe zdjęcia, jakie mogę stworzyć dla Twoich produktów.

Nieskromnie powiem, że uwielbiam to robić!

A gdy dostaję informację zwrotną od klientów, że radość, pasja i profesjonalizm biją z każdego kadru, to serce mi rośnie! Wiem, że jestem we właściwym miejscu i wiem, że Tobie też mogę pomóc uwolnić Twój czas, energię i chęć do pracy! Bo naprawdę „czasem najtrudniej jest zrobić najprostsze zdjęcia”.

SESJA PRODUKTOWA

pakiet podstawowy


  • 10 zdjęć produktowych
  • wybrane zdjęcia przesłane elektronicznie w dużej rozdzielczości w formacie jpg
  • przygotowanie planu zdjęciowego w wybranym przez Ciebie motywie lub scenerii
  • dodatkowe ujęcia do wyboru w cenie 35 zł
  • konsultacja online lub telefoniczna
  • dokładna wycena może uleć zmianie po konsultacji i zapoznaniu się z Twoją wizją zdjęć.
  • licencja fotograficzna

600 zł

pakiet rozszerzony


  • 25 zdjęć produktowych
  • wybrane zdjęcia przesłane elektronicznie w dużej rozdzielczości w formacie jpg
  • przygotowanie planu zdjęciowego w wybranym przez Ciebie motywie lub scenerii
  • dodatkowe ujęcia do wyboru w cenie 30zł
  • konsultacja online lub telefoniczna
  • dokładna wycena może uleć zmianie po konsultacji i zapoznaniu się z Twoją wizją zdjęć.
  • licencja fotograficzna

1200zł


Jak wygląda współpraca między Tobą a mną? Poznaj 6 etapów!

Poznajmy się!
Napisz mi lub opowiedz, jaki jest Twój klient, jaka jest Twoja marka, jaka jesteś Ty.
Co prawda w fotografii nie ma rzeczy niemożliwych, i będę wdzięczna za zaufanie i danie mi trochę wolnej ręki, ale bez podstawowych informacji nie stworzymy wspólnie historii, którą chcesz opowiedzieć zdjęciami.
Umówimy się online, telefoniczne, czy też twarzą w twarz i zrobimy burzę mózgów, by wybrać najlepsze opcje i pomysły.

Jaki pakiet będzie dla Ciebie najbardziej optymalny?
Ustalimy też ile zajmie realizacja sesji, jaka ilość zdjęć będzie dla Ciebie odpowiednia oraz jaki będzie koszt. Od czego to zależy? Zmiennych jest wiele. Przede wszystkim będziesz musiała określić, ilu produktom zafundujesz sesję. Czy zależy Ci na jednym ujęciu danej rzeczy, czy na kilku z różnych stron?
Podobnie sytuacja wygląda z sesją wizerunkową.

Wybór motywu albo scenerii
Znasz swoją markę jak nikt inny. Znasz swojego klienta. Ustalenie klimatu zdjęć wiele ułatwi i Tobie i mnie.
Pomyśl o tym, czego najbardziej potrzebujesz. Stwórz moodboard. Wtedy nasza współpraca będzie o wiele łatwiejsza.

Termin, płatności i przedmioty
Gdy znamy już tyle szczegółów, możemy ustalić termin sesji. A po zaakceptowaniu płatności Ty wysyłasz do mojej pracowni lub przekazujesz mi osobiście swoje produkty.
Po sesji przekażę Ci informację, kiedy dokładnie możesz spodziewać się zdjęć. Z pewnością będzie to krócej niż 7 dni.

Czas na akceptację zdjęć!
Po kilku dniach udostępnię Ci folder z obrobionymi zdjęciami do akceptacji. Będziesz mogła wybrać te, które najbardziej trafią do Ciebie i do serc Twoich klientów. Zgodnie z umową będziesz też mogła dokonać jednej zmiany w obróbce wybranych przez siebie fotografii.

Gotowe! Działaj dalej i zachwycaj świat kadrami z duszą!

Po kilku dniach będziesz szczęśliwą posiadaczką fotografii, które pokażą duszę Twojej marki.
Możesz ich używać w mediach społecznościowych, na swojej stronie i/lub w sklepie internetowym. Na pewno będą się pięknie prezentować na drukowanych materiałach o Twojej marce, takich jak: ulotki czy wizytówki.